Helg=Jobb

Idag Lördag, sitter jag och min goa arbetskollega Emma på jobbet. Ganska lungt än så länge. Jobbar till kl 21:00.
Emma börjar bli tjock, ska ha en bebbe :) kan tänka mig att det är en underbar känsla <3

Blir en lugn helg för min del, jobb, jobb, jobb. Ska hem till Kusinerna imorgon kväll och dricka glögg och bara mysa!

Jag såg lite på nyhetsmorgon imorse. Dom pratade om det hemska som hände i Sthlm förra veckan. Folk var oroliga och undrade om det var säkert och gå ut på stan, tänk om det hände igen.
Då var det en kvinna som sa
-Det är farligt att leva..
vi människor i tänker inte på att varje dag som vi sätter oss i bilen, eller ska gå över gatan eller va vi nu gör att, det finns ju faktiskt faror överallt. Vi måste vara glada över det vi har och leva i nuet!

Jag tyckte hon hade en poäng med det :)

Nej nu kallar jobbet. Ha en toppenhelg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0