Början på sommaren 2011

Jösses! Detta med att blogga går verkligen inte enligt planerna, men jag tänker mest ha bloggen för att skriva av mig..

Nu är det v:24, bara 5 veckor kvar tills semstern v:29. Ska bli underbart! Först v:27 ska vi tjuvstarta semestern med att åka till ekebofestivalen! Vi blir sammanlagt 5 husvagnar som ska åka ner. Ca 20 pers. Kommer bli ett minne som jag kommer leva på hela året. Hoppas bara att vi kommer att ha vädret på våran sida. Tänk att sitta i en husvagn 3 dagar med ösregn! Jag tror inte det... Måste börja förbereda hur mycket kläder man ska ha med sig och vad jag ska ha med mig :)

2 veckor senare så bär det av till Dalarna, Dansbandsveckan i Malung! Ska bli riktigt mysigt det också.
Jag återkommer om mer info om det senare.

Jag ska försöka skärpa mig när det gäller detta.

Daniel o Robin. Ekebo 2010




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0